Dit zeggen mijn leerlingen / klanten:

Elsa - 50 jaar - Matrixcoaching
‘Mijn sessies bij Anja heb ik als heel prettig ervaren. Anja’s werkwijze is helder en doelgericht. De sessies hebben me meer rust in mijn hoofd gebracht en er werden me tools aangereikt om dat ook zo te houden.
Er werd niet eindeloos gepraat over waar iets vandaan komt (dat wist ik zelf immers wel) maar er werden heldere en duidelijke stappen genomen om datgene wat me blokkeerde te veranderen. Ik voelde me na afloop van de sessies sterker en in mijn eigen kracht staan.’

Moeder van Pim (brugklas - 11 jaar) en Fenna (groep 8 - 10 jaar) - Matrixcoaching en studievaardigheden
‘Mijn zoon had moeite in de brugklas met huiswerk plannen. Na handige tips en daadwerkelijk met huiswerkplanning samen met Anja aan de gang te gaan heeft hij geleerd meer structuur in zijn werk aan te brengen.
Ook had hij door dyslexie moeite om woorden op te zoeken in het woordenboek. Bleek dat hij het alfabet volgens het liedje wel kende maar niet precies wist welke letter nu waar stond. Samen met Anja heeft hij het anders in zijn hoofd gezet waardoor hij het nu zelfs achterstevoren op kan zeggen! Top!’

‘Mijn dochter Fenna had altijd een vol hoofd. Alles wat ze ziet wordt opgeslagen maar niet alles is nodig om op te slaan. Met Anja heeft zij
haar hoofd opgeruimd en ze houdt het opgeruimd. Bijzonder om te zien hoeveel effect dat heeft op haar functioneren. Door de dyslexie heeft ze altijd moeite met lezen, maar na het aanleren van het snellezen heeft ze weer plezier in lezen gekregen en begrijpt ook beter wat ze heeft gelezen.’

Charlotte - 56 jaar - Matrixcoaching
‘Vorige week was ik bij Anja voor een Matrixcoaching. Het is bijzonder hoe een eenvoudige methode, zo’n groot effect kan hebben. Het voelt alsof ik meer ruimte heb gekregen en de angst is grotendeels verdwenen.
De dagen erna was ik flink moe, alsof er een hoeveelheid stress aan het oplossen was. Mocht de angst toch weer opduiken, dan heb ik nu een houvast / een beeld om op terug te vallen. Dank je wel voor de begeleiding.’

Lucas - 54 jaar - Matrixcoaching
‘Wat een rust zo’n opgeruimd hoofd. En ik ben nu veel rustiger als ik aan de toekomst denk. ‘First things first.’’

Trudy - 60 jaar - Matrixcoaching
‘Dankzij  Matrixcoaching loop ik zonder kloppend hart in het donker over straat! Dat ik dat op mijn 60ste heb overwonnen in 1 sessie is fantastisch en voelt als een bevrijding. Anja bedankt.’

Anouk - 23 jaar - Matrixcoaching
‘Toen ik in de tandartsstoel lag moest ik denken aan de veertjes waar ik mijn maag mee had gevuld tijdens de coaching; hierdoor viel het tandartsbezoek voor het eerst sinds jaren mee.’

Theo - 57 jaar - Matrixcoaching
‘Het is verbazingwekkend hoe effectief en ingrijpend een matrixsessie de lading kan wegnemen die er op een onderwerp of topic rust. Je voelt het verdwijnen, uitermate fascinerend en ook een beetje verwonderlijk, gezien de relatief korte duur van een sessie.’

Mia - 53 jaar - Matrixcoaching
‘Had niet verwacht dat mijn hoofd leegmaken zo heftig zou zijn. Vreemd genoeg heb ik nu geen hoofdpijn, wat ik normaal wel heb als ik me zo gestresst heb gevoeld. Da's heel fijn... In m'n hoofd is het rustig nu.
Echt bizar hoe je met zo'n simpele methode zoiets kan bereiken. Dank je.’

Lisa (2 MAVO) - 14 jaar - Matrixcoaching
‘Ik ben bij Anja geweest voor mijn faalangst. Na één keer was het al klaar. Ik heb er nu geen last meer van.’

Ilse (4 HAVO) - 16 jaar - studievaardigheden
‘Bij Anja heb ik veel geleerd. Plannen voor een toetsweek, leren hoe mijn samenvattingen van geschiedenis korter kunnen, toetsen besproken en vooral hoe ik het een andere keer anders en beter kan doen, samen gekeken hoe ik woordjes anders kan leren. Maar mindmappen is niets voor mij, heb het wel geprobeerd.’

Twan (2 MAVO) - 14 jaar - training snel leren = leuk leren
‘Het is een super leuke maar vooral leerzame cursus en je leert er super veel dat je kunt gebruiken.’

Hugo (2 MAVO) - 14 jaar - training snel leren = leuk leren
‘Ik heb dyslexie en snellezen is handig omdat je hierdoor je toetsen beter kunt maken.’

Michel (3 HAVO) - 14 jaar - training snel leren = leuk leren
‘Ik heb heel veel gehad aan snellezen en aan geheugentechnieken. Samenvatten doe ik op mijn eigen manier want die vind ik fijn.’

Suzan (5 VWO) - 16 jaar - training snel leren = leuk leren
‘De manier van leren en geheugentechnieken is voor mij behulpzaam. Organiseren en plannen van toetsen en huiswerk ga ik zeker gebruiken.’

Bart (3 HAVO) - 15 jaar - training snel leren = leuk leren
‘Ik vond de cursus heel handig want het heeft me erg geholpen om betere cijfers te halen op school. Wat ik vooral handig vond was/is snellezen, want hiervoor las ik heel langzaam en nu lees ik een stuk sneller. Dus heb ik de boeken van mijn lijst veel sneller uit. En het inplannen van mijn huiswerk gaat ook beter, want ik ben nu veel minder vaak mijn huiswerk vergeten. Ik vind dat ze dit op veel scholen in Nederland moeten gaan aanbieden.’

Moeder van Pien (speciaal basisonderwijs - 11 jaar) - Ik leer anders
‘Mijn dochter ging elke week met veel plezier naar jou toe. Ik vond jou erg enthousiast en betrokken. Ze heeft geoefend met de tafels, spelling en klokkijken. De tafels zitten nu goed in haar hoofd, spelling gaat steeds beter en ze kan nu redelijk klokkijken. Ik merk dat er een goede basis is gelegd bij en door jou. We blijven oefenen op de manier die jij haar hebt aangeleerd. Dank!’

Arion (4 HAVO) - 16 jaar - studievaardigheden
‘Ik kwam bij Anja om beter te leren plannen en om de lesstof op een andere manier in mijn hoofd te krijgen. Zij heeft mij laten zien dat ik op verschillende manieren kan leren en hoe ik met het huiswerk moet om gaan. Het heeft mij meer overzicht en een betere concentratie opgeleverd.’

Jip (brugklas) - 12 jaar - studievaardigheden
‘Mijn cijfers zijn een stuk beter nu ik hulp heb bij plannen en structureren.’

Nina (groep 7) - 10 jaar - sneller lezen en begrijpend lezen
‘We oefenen iedere week met begrijpend lezen en het gaat nu veel beter. En ik heb ook geleerd om sneller te lezen. Anja zegt wel steeds dat ik moet weten wat ik gelezen heb. En dat gaat nu heel goed.’

Sanne (2 gymnasium) - 14 jaar - studievaardigheden
‘Thuis is er regelmatig ruzie over mijn huiswerk en mijn cijfers.
Misschien doe ik het ook wel niet goed. Sinds ik regelmatig bij Anja kom gaat het thuis en met mijn cijfers een stuk beter.’

Moeder Kate (groep 6) - 10 jaar - Ik leer anders
‘Mijn dochter zit in groep 6 en ze is beelddenker. Ze heeft geleerd het alfabet anders in haar hoofd te zetten en ze heeft vakjes in haar hoofd gemaakt voor alles wat ze wil leren en wat ze leuk vindt. Op school hebben we adviezen met de leerkracht besproken en mijn dochter werkt nu met een study buddy en gebruikt een koptelefoon. Concentreren gaat een stuk beter.’

Moeder Timo (groep 8) - 11 jaar - Matrixcoaching
‘Al na een keer was het hoofd van mijn zoon een stuk rustiger. Alles wat er doorheen krioelde is verdwenen! Wat een opluchting voor hem.
Ook lezen gaat een stuk beter ondanks zijn zware dyslexie. Hij is steeds met veel plezier naar Anja gegaan.’

Anna (6 VWO) - 17 jaar - plannen
‘Een paar keer geweest en nu gaat plannen heel goed. Moet ik mij er natuurlijk wel aan houden!’

Bram (2 MAVO) - 14 jaar - studievaardigheden
‘Ik vind school echt niet leuk, maar nu weet ik wel hoe ik beter kan leren en daardoor sneller klaar ben om leuke dingen te doen.’

Fleur (5 VWO) - 17 jaar - studievaardigheden
‘Plannen is handig en mindmappen. Ik heb geleerd hoe je een mindmap maakt en nu heb ik mijn moeder weer geholpen hoe zij een mindmap kan maken.’

Ruben (2 MAVO) - 14 jaar - studievaardigheden
‘Geschiedenis vind ik helemaal niks. We hebben een tijdlijn gemaakt en nu snap ik het veel beter.’